Menu
 

· Home Page
1 · SpirosART
1 · Δημιουργία Ιστοσελίδων
· Ειδήσεις
· Games On Line
· Τηλεόραση Ραδιόφωνο
· Μαγνησία
           · Βόλος
           · Αλμυρός
           · Νέα Αγχίαλος
           · Αγριά
           · Τρίκερι
           · 
Πήλιο
           · Τρενάκι Πηλίου
           · 
Οθρυς
· ΜΡ3 - Μουσική
· Βιβλίο Επισκεπτών
 · Δορυφορικά
· Ring Tones
· Links
· Εργαλεία για site
· Contact Info

 

 

      Προβληθείτε

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Πρόσθεσε ένα SITE

 

      Επισκέπτες

Counter

 

 

 


  Home Page  
 

shift.gr  

 
    Top     

  ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΠΗΛΙΟΥ  
 

Πρόκειται για μια μικρογραφία σιδηροδρομικής γραμμής πλάτους 0.60 μ. με αφετηρία το Βόλο και τέρμα τις Μηλιές (απόσταση 28 χλμ.) με σταθμούς και στάσεις στα πιο σημαντικά χωριά κατά μήκος της διαδρομής. Αυτή κάνει και σήμερα !! Για την κατασκευή του έγιναν σημαντικά τεχνικά έργα για την εποχή του όπως γέφυρες και τούνελ εναρμονισμένα με τις φυσικές ομορφιές του Πηλίου.
Οι σταθμοί παρουσιάζουν μεγάλο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον και τα βαγονέτα, τα οποία βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, είναι μοναδικά σε όλη στην Ελλάδα. Η κατασκευή του σιδηροδρόμου άρχισε το 1881.
Το πρώτο τμήμα της διαδρομής (Βόλος-Λεχώνια) άνοιξε για το κοινό το 1896
και το υπόλοιπο (Λεχώνια-Μηλιές) το 1903. Υπεύθυνος μηχανικός του έργου ήταν ο Ιταλός Ευαρίστο ντε Κίρικο, πατέρας του διάσημου Ζωγράφου Tζόρτζιο ντε Κίρικο.
Η λειτουργία του σιδηροδρόμου συνέβαλε στην ανάπτυξη των 4 χωριών που εξυπηρετούσε. Λειτούργησε μέχρι το 1971. Εκτοτε έγιναν προσπάθειες με την επαναλειτουργία του και αυτό τελικά κατορθώθηκε. Τα δρομολόγια πραγματοποιούνται τους καλοκαιρινούς μήνες κάθε Σαββατοκύριακο. Το 1985 το Τρένο του Πηλίου χαρακτηρίστηκε διατηρητέο ιστορικό μνημείο.

Πληροφορίες: ΟΣΕ τηλ 24210 24056.
Δρομολόγια Κάθε Σάββατο και Κυριακή αναχώρηση από Ανω Λεχώνια στις 11:00 το πρωί και επιστροφή από Μηλιές στις 16:00.

It concerns a miniature railway line 0.60 m wide having as a starting point the city of Volos and ending at Melies (28 Km distance) with stations and stops at the most important villages along the journey.
The journey includes big technical works for the time such as bridges, tunnels, bestions etc. well attached to the physical environment of Mount Pelion. The stations are of big architectural interest and the rolling-stock, which is still at a very good state, is unique in the whole of Greece. The construction of the railway started in 1881.
The first part (Volos-Lechonia) was opened to the public in 1896 and the rest (Lechonia-Melies) in 1903. The engineer in charge of the works was the Italian Ernesto de Chirico, father of the famous painter Giorgio de Chirico. The functionning of the train contributed a lot to the development of the villages using it. It went on functionning untill 1971. In 1985 the train was characterized as a preserved historical monument.

 
    Top     

      NEW
 

      Επικοινωνία
 

      Κάτι να καίει!!
 

       Συναντήσεις

 

 

      Εξωτερικό Link
 

 

   

Computer Graphics - Spiros ART © Copyright 1996-2005